onsdag 17 oktober 2012

Min dröm resa mål

Jag har kollat up på alla mina bilder som jag hade tagit för min hemsidor. Jag hittat många härliga bilder från mina resor. Idag blev jag sugen för att åka till New York. Jag har lovat mig själv att jag måste jobba hård med att spara pengar! tror ni att jag kan göra det? ja du, jag är singel nu, det finns ingen som ska skrika när jag spenderar för mycket pengar. :P

อยากไปเที่ยวนิวยอร์กมากเลยวันนี้ สงสัยจะต้องเก็บเงินหัวฟูแน่เลย เฮ้อ สู้ต่อไปคนสวย! it's life!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sawaatde krub! Villken fin blogg du har. Välkommen till Sverige föresten. Hoppas du trivs :-).. Jag har börjat att blogga med. Kolla gärna in Yeshumans.blogspot.com.. Mvh Markus

sunisa sa...

Sawasdee kha :) tackar tackar :) jag trivs så bra här i Sverige :) tack för att du komma förbi min blogg, och jag ska kolla din blogg med :)
mvh, /Sunisa