måndag 15 oktober 2012

Mitt liv som singel tjej

Sawasdee kha,



Jag var och köpte en skivare  Oh my god den var så himla tungt, mmm jag har trännat på gymet ju men jag måste bära och åka tunnelbana. Jag visste inte att en skrivare ska vara så tungt så här. ja, du jag hade aldrig haft en skrivare innan. När jag var i Thailand det var bara min syster som håller på att köpa såna grejer, hon var ju en handy tjej i vårt familj. När jag är här i Sverige det var min ex som fixa allt. Nu är jag ensam så måste jag lära mig fixa alla maskiner själva! jag brukar installera maskiner på svenska språk förut men jag måste installera på engelska språk istället. jag tycker att det är lättare om jag måste fråga mina thailändare kompisar eller svensk kompisar. Oh det var lätt som en plätt! jag kan ju installera min skrivare själva!  Ni får gissa vilket språk jag har installerat :)





Laakon kha, ses nästa inlägg kha :)
sunisa stockholm

Inga kommentarer: